اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

مقایسه اپل واچ سری 7 و SE

مقایسه اپل واچ سری ۷ و  SE

اپل واچ سری ۷ در سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی شد که به نوعی جایگزین اپل واچ سری ۶ بود. جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل، اپل واچ سری ۷ است که توجه بسیاری از کاربران اپل را به خود جلب کرد. اپل واچ SE نیز که در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شد که با علاقه شدید کاربران روبرو شد. بسیاری از از کاربران که قصد خرید اپل واچ دارند در انتخاب بین این دو سری یعنی اپل واچ سری ۷ و اپل واچ SE سردرگم هستند. در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به مقایسه اپل واچ سری ۷ و SE بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید اپل واچ دارید و نمی‌دانید کدام یک از این دو مدل برای شما بهتر است پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شباهت‌های اپل واچ سری ۷ و SE

همان‌طور که پیش‌تر به عنوان اشاره کردیم اپل واچ سری ۷ در سال ۲۰۲۱ و اپل واچ SE در سال 2020 رونمایی شده‌اند. از آنجا که فاصله زمانی رونمایی این دو مدل اپل واچ کوتاه است این به مدل شباهت‌های بسیاری دارد. این شباهت‌ها باعث می‌شود کاربران برای یکی از این دو مدل به جزئیات بیشتری دقت کنند. این شباهت‌ها عبارت‌اند از:

هر دو مدل اپل واچ دارای بدنه آلومینیومی هستند

مقاوم در برابر آب

پردازنده ۶۴ بیت دو هسته‌ای

قطب نمای دیجیتال

میکروفون

ظرفیت ۳۲ لیگ

دوام باتری یکسان

سنسور تشخیص نور

امکان برقراری تماس‌های اضطراری بین‌المللی

مجهز به سنسور شتاب سنج

مجهز به سنسور ژیروسکوپ

تشخیص ضربان قلب

اسپیکرهای مشابه

نمایشگر یکسان

مجهز به دیجیتال کراون

نمایش نوتیفیکیشن در صورت تشخیص ضربان قلب نامنظم

هر دو اپل واچ دارای دو مدل سلولار و GPS هستند

قابلیت‌های اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷ قابلیت‌های بیشتری نسبت به اپل واچ SE دارد. این قابلیت‌ها باعث شده بسیاری از کاربران در انتخاب بین این دو مدل اپل واچ، اپل واچ سری ۷ را انتخاب و آن را خریداری کنند. لازم به ذکر است اپل واچ SE یک اپل واچ میان رده است به همین دلیل این قابلیت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را پشتیبانی نمی‌کند. اما با این حال توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده و فروش خوبی برای کمپانی اپل داشته است. قابلیت‌های اپل واچ سری ۷ که اپل واچ SE از آنها پشتیبانی نمی‌کنند عبارت‌اند از:

بدنه استیل ضد زنگ و تیتانیومی

نمایشگر همیشه روشن

اندازه گیری اکسیژن خون

قابلیت فست شارژ

رنگ بندی خاص

 دارایی دو سایز ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری

دارای روکش کریستالی ضد خش نمایشگر

 مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار

سنسور تشخیص ضربان قلب به‌روزتر

پشتیبانی است وای فای ۵ و ۴ گیگاهرتز

ویژگی‌های اپل واچ SE

اپل واچ SE نیز دارای ویژگی‌هایی است که اپل واچ سری ۷ از آنها پشتیبانی نمی‌کند. این ویژگی‌های بالاتر است:

دارای دو سازی ۴۴ و ۴۱ میلی‌متری

نمایشگر رتینا

پشتیبانی از وای فای ۴ گیگاهرتز

حاشیه ۳ میلی‌متری نمایشگر

و…

اپل واچ سری ۷ بخریم یا SE

همان‌طور که در ویژگی‌های این دو مدل مشاهده کردید، اپل واچ سری ۷ ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل SE دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اپل واچ سری ۷ را خریداری کنید. از آنجا که اپل واچ سری ۷ قیمت بیشتری نسبت به اپل واچ SE دارد در صورتی که بودجه شما محدود است اپل واچ SE گزینه بهتری برای شما است. این دو مدل اپل واچ تقریباً کارکرد یکسانی دارند و می‌توانند نیازهای روزانه شما را برطرف کنند. بنابراین شما می‌توانید بین این دو مدل با خیالی راحت یکی را انتخاب کرده و نگرانی بابت انتخابتان نداشته باشید. این دو مدل اپل واچ هر دو به روز هستند و نیازهایی که کاربران از یک ساعت هوشمند دارند را برطرف می‌کنند.

از کجا اپل واچ بخریم؟

فروشگاه‌های سیبکده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی اپل در اصفهان هستند. ما در فروشگاه‌های سیبکده تمامی محصولات اپل به فروش می‌رسانیم تا نیاز تمامی مشتریان را برآورده کنیم. کارشناسان ما در شعب مختلف سیبکده آماده خدمت رسانی به شما هستند. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب فروشگاه‌های ما از کارشناسان ما بخواهید تا شما را در خرید اپل واچ راهنمایی کنند و بهترین مدل اپل واچ بسته به نیاز شما را به شما معرفی کنند.

کلام پایانی

در این مقاله از سایت سیبکده به مقایسه اپل واچ سری ۷ و SE پرداختیم. شباهت‌های این دو مدل را بیان کردیم. همچنین ویژگی‌هایی که موچب تمایز این دو مدل شدند را نیز بیان کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. با سایت ما همراه باشید.

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟