خرید ایرپاد در اصفهان

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

چرا سیبکده؟

ضمانت اصل بودن کالا

 %90 درصد ایرپاد های موجود در بازار تقلبی هستند ولی ما در سیبکده تضمین اصل بودن کالا را به شما مشتریان گرامی می‌دهیم تا با خیال راحت خرید کنید.

مشاوره رایگان

تیم فروش سیبکده با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش محصولات اپل آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی به شما  مشتریان می‌باشند.

بهترین قیمت

ما در سیبکده تضمین میکنیم تمامی محصولات عرضه شده با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.

ارسال به سراسر کشور

مهم نیست که در کدام شهر سکونت دارید مهم این است که تصمیم بگیرید بدون دردسر محصول دلخواه تان را از ما خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

خرید ایرپاد در اصفهان

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل، هندزفری است. هندزفری های بی سیم به دلیل سهولت در استفاده، در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ایرپاد که یکی از محصولات پرفروش کمپانی اپل است نیز، از این قاعده مستثنا نیست. امروزه بیشتر افراد در هنگام پیاده روی، باشگاه و دیگر مکان‌های عمومی از ایرپاد های اپل استفاده می‌کنند. شاید تا به حال به این موضوع دقت کرده باشید که اکثر ایرپادها شبیه به هم هستند. اما کیفیت صدا و کیفیت ساخت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.فروشگاه سیبکده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی اپل در اصفهان است. متخصصان ما در مجموعه فروشگاه‌های تخصصی اپل سیبکده کاملاً شما را راهنمایی می‌کنند و بهترین گزینه‌ها را بسته به نیاز شما به شما معرفی می‌کنند. در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به موضوع خرید ایرپاد در اصفهان بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

ایرپاد چیست؟

ایرپاد ها، هدفون‌های بی سیم هستند که در سال ۲۰۱۶ توسط اپل معرفی و وارد بازار شدند. بزرگ‌ترین دلیل موفقیت ایرپاد های اپل، بی سیم بودن آنها است. با ورود ایرپاد ها به بازار، کاربران نه تنها می‌توانستند آهنگ‌های مورد علاقه خود را گوش بدهند یا با دیگران تماس بگیرند، بلکه می‌توانستند امکانات بسیار دیگری را نیز در اختیار داشته باشند. ایرپاد های اپل علاوه بر کیفیت صدای عالی، ظاهر مناسب و شیکی دارند. علاوه بر آن ساختار فیزیکی آن به گونه‌ای طراحی شده که کاملاً برای گوش راحت است. این موضوع باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت از ایرپادها گوش خسته نشود.

ویژگی‌های ایرپاد های اپل:

کیفیت صدا

مهم‌ترین ویژگی‌های اپل کیفیت صدای بالای آنها است. ایرپاد های اپل صدایی کاملاً شفاف و واضح در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیفیت صدا در تماس‌های تلفنی نیز مشاهده می‌شود..

اتصال راحت به موبایل

احتمالاً شما نیز تجربه مشکل در اتصال هدفون‌های به یسیم به موبایل خود را داشته‌اید. یکی دیگر از مزایای ایرپاد های اپل اتصال راحت آنها به دستگاه‌های مختلف است. تراشه‌ای که در ایرپادهای اپل به کار می‌رود، موجب اتصال سریع‌تر ایرپاد با دیگر دستگاه‌ها می‌شود. همچنین باعث افزایش کیفیت صدای ایرپاد نیز می‌شود و نویزهای اضافه در تماس‌های تلفنی را کاهش می‌دهد.

طراحی فیزیکی ایرپاد های اپل

کمپانی بزرگ اپل با استفاده از آزمایشاتی که انجام می‌دهد، در هر سری از ایرپاد ها، آنها را با گوش سازگارتر می‌کند. اما همچنان بسیاری از کاربران به این نکته اشاره دارند که در فعالیت‌های گوناگون مانند ورزش، امکان افتادن ایرپاد ها از گوش بالا است.

نکته پایانی

از آنجا که ایرپاد ها در یک سایز و استاندارد خاص تولید می‌شوند، ممکن است برای افرادی که گوش‌های کوچک یا بزرگ دارند، سازگار نباشد. اما کمپانی اپل با اضافه کردن پوشش‌های سیلیکونی به آنها این مشکل را نیز حل کرد. پوشش‌های سیلیکونی باعث می‌شود ایرپاد در گوش محکم‌تر بماند. علاوه بر آن پوشش‌های سیلیکونی سایزهای مختلف دارند که می‌توانند با گوش‌های تفاوت سازگار شوند. یکی دیگر از مزایای این پوشش‌های سیلیکونی این است که صدای اطراف کمتر وارد گوش می‌شود و باعث می‌شود ایرپاد کیفیت صدای بهتری را به ما ارائه دهد.

به طور کلی ایرپاد برای کسانی که آیفون دارند مناسب‌تر است. زیرا ایرپاد در دستگاه‌های مختلف عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آیفون و دیگر محصولات اپل دارد. از این رو اگر می‌خواهید ایرپاد را به دستگاه‌های غیر از دستگاه‌های اپل وصل کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هدفون‌های بیسیم دیگری بروید.

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟