اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

 مزایای جذاب آیپدها

آیپد نام تجاری تبلت های شرکت اپل با سیستم عامل IOS و سخت افزاری بی نظیراست. از انواع آن می توان به iPad Mini، iPad Pro و iPad Air اشاره کرد. همچنین تمام مدل های آیپد، به حسگر های محیطی مانند شتاب سنج، سنسور نور محیط و مغناطیس سنج مجهز شده است. انجام کار های روزمره مانند ارسال ایمیل، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، وبگردی، استفاده از ساعت زنگدار، مشاهاده موقعیت مکانی روی نقشه، ذخیره مخاطبین و … تنها بخش کوچکی از توانایی های آیپد ها هستند. در این مقاله از سیبکده قصد داریم تا به بررسی مهم ترین مزایای آیپد ها بپردازیم.

 

بسیار سبک و قابل حمل است

از مزایای اصلی آیپد ها می توان به حمل بسیار راحت و آسان آن ها اشاره کرد. شما می توانید با داشتن یک آیپد از تمام مزایای یک رایانه با قدرت فوق العاده برخوردار شوید. به علت سبکی، نازکی و کوچک بودن آیپد ها می توانید در هر مکانی از جمله هنگام سفر و در حال پرواز یا حتی در تخت خواب خود از آن ها استفاده کنید. همچنین صفحه ی نمایش کوچکشان باعث شده تا در اکثر کوله پشتی ها و کیف ها قرار گیرند. به همین دلیل یک دارایی عالی برای دانشجویان و مسافران به حساب می آیند.

یک آیپد از لپ تاپ مقرون به صرفه تر است

این روز ها داشتن یک لپ تاپ خانگی ضروری است. اگر از رایانه ی خود تنها برای وبگردی، چک کردن ایمیل و شبکه های اجتماعی استفاده می کنید خرید آیپد برای شما انتخابی اقتصادی و کاربردی است. قیمت آیپد های اپل حدود یک سوم مک بوک ها می باشد و حتی امکان اضافه کردن یک کیبورد برای تبدیل آیپد خود به لپ تاپ برای شما وجود دارد.

امنیت نفوذ ناپذیر

تقریبا غیرممکن است که یک ویروس آیپد را آلوده کند زیرا معماری آیپد، یک دیواره اطراف هر برنامه قرار می دهد که مانع از بازنویسی یک نرم افزار بر روی بخش دیگری شود. همچنین وارد کردن بدافزار بر روی آیپد دشوار است زیرا اپل نظارت کاملی به اپ استور دارد بنابراین راه پیدا کردن به خود اپ استور بسیار دشوار تر است.

مناسب برای استفاده تمام سنین

اپل همیشه به خاطر محصولات کاربر پسندش از جمله آیپد شناخته شده است. نه تنها برای افراد معمولی از نظر فناوری، آسان است بلکه برای کودکان، افراد مسن و بزرگسالان نیز مفید می باشد.

مناسب برای ارائه

اشتراک گذاری محتوا در آیپد و اجرای یک ارائه بی نقص از مزیت های آیپد ها به حساب می آید. شما می توانید فایل های مد نظر خود برای ارائه  را آماده کرده و توسط صفحه نمایش آیپد با کیفیتی بالا به مخاطبان خود نمایش دهید. همچنین اتصال به اینترنت و وای فای به شما امکان برگزاری ویدیو کنفرانس های آنلاین را می دهد.

عمر باتری

آیپد ها از عمر باتری خوبی برخوردارند. به همین دلیل برای مواقعی از جمله سفر، که ساعات زیادی نمی توانید به شارژر و پاور بانک دسترسی داشته باشید؛ گزینه ی مناسبی هستند. به عنوان مثال می توانند یک ویدیوی 10 ساعتی را بدون توقف پخش کنند.

گرفتن عکس و فیلم

لنز های دوربین به کار رفته شده در آیپد ها، کیفیت بسیار بالایی دارند. در نتیجه می توانید برای ثبت لحظات خود با کیفیت بالا از آیپد ها استفاده کنید. همچنین امکان ویرایش و ادیت با استفاده از آیپد برای شما فراهم شده است.

یک سیستم سرگرمی فوق العاده

 

پر کردن اوقات فراغت شما با آیپد ها بسیار آسان است. به عنوان مثال برای علاقه مندان به کتاب، استفاده از آیپد بسیار لذت بخش است زیرا به علت اندازه ی مناسب صفحه نمایش، می توانید کتاب های دیجتالی را دانلود کرده و در زمان و مکان دلخواه از خواندنش لذت ببرید. همچنین کیفیت بالای صفحه باعث شده تا گیمرهای زیادی به بازی کردن با آیپد بپردازند.

 

کلام آخر:

درکل می توان گفت که آیپد ها ازلپ تاپ ها منعطف تر هستند. اگرنیاز به داشتن یک لپ تاپ برای امور خود دارید  اما در حال حاظر قادر به خریدش نیستید، آیپد بهترین گزینه برای شما می باشد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید؛ در صورت علاقه مندی به اخبار روز شرکت اپل یا اطلاعات کاربردی در این زمینه حتما به دیگر مقاله های ما مراجعه کنید‫.

از همیاری گرمتان سپاس گزاریم‫.

 

 

 

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟