خرید اپل واچ در اصفهان

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

چرا سیبکده؟

ضمانت اصل بودن کالا

کلیه کالا‌‌‌‌های موجود در فروشگاه ما از اصالت کامل برخوردار بوده و این را تضمین می‌نماییم که تمامی کالا‌‌‌‌های ما از مراکز رسمی و قانونی کالا تهیه می‌شود .

مشاوره رایگان

تیم فروش سیبکده با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش محصولات اپل آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی به شما  مشتریان می‌باشند.

بهترین قیمت

ما در سیبکده تضمین میکنیم تمامی محصولات عرضه شده با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.

ارسال به سراسر کشور

مهم نیست که در کدام شهر سکونت دارید مهم این است که تصمیم بگیرید بدون دردسر محصول دلخواه تان را از ما خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

خرید اپل واچ در اصفهان

فروشگاه‌های سیبکده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اصفهان در حوزه فروش محصولات اپل هستند. ما در شعب مختلف فروشگاه‌های سیبکده در تلاش هستیم بهترین شرایط را جهت خرید محصولات اپل برای مشتریان عزیز فراهم کنیم. در صورتی که قصد خرید اپل واچ دارید می‌توانید به یکی از شعب فروشگاه‌های ما در اصفهان مراجعه کرده و با دریافت مشاوره از متخصصین ما بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

اپل واچ مدل‌های بسیاری دارد. با وجود اینکه مدل‌های مختلف اپل واچ از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند، اما ویژگی متمایزی دارند که موجب می‌شود نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را برطرف کنند. خرید ساعت‌های هوشمند اپل نیازمند آشنایی کامل با این محصول است که در این مقاله از سایت سیبکده درباره آن صحبت می‌کنیم و همچنین به خرید اپل واچ در اصفهان نیز می‌پردازیم.

در صورتی که شما هم از کاربران گوشی‌های اپل هستید و قصد خرید اپل واچ را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرا اپل واچ بخریم؟

اپل واچ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی است. ساعت هوشمند اپل در چند سال اخیر رتبه یک فروش در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته است. اپل واچ به راحتی به گوشی‌های آیفون متصل می‌شود و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو افرادی که از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنند، اپل واچ را به عنوان ساعت هوشمند خود انتخاب می‌کنند.

در سال‌های اخیر ساعت‌های هوشمند محبوبیت بسیاری در میان کاربران محصولات دیجیتال کسب کرده‌اند. از آنجا که اپل واچ ویژگی‌ها و امکانات خاص و جذابی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، سهم فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.یکی از امکانات کاربردی اپل واچ برنامه سلامت و تناسب اندام است. کمپانی اپل در حال حاضر بیشترین تمرکز خود را در اپل واچ به این برنامه اختصاص داده است. اپل واچ با استفاده از سنسورهای داخلی و جی پی اس می‌تواند فعالیت‌های روزانه شما مانند راه رفتن، دویدن، خوابیدن و … را شناسایی کند. برنامه سلامت و تناسب اندام علاوه بر اینکه بر فعالیت‌های روزانه شما  نظارت دارد، با  بررسی نوار قلب، ضربان قلب و اکسیژن خون شما، عملکرد بدن را نیز تحت نظر دارد.

از دیگر قابلیت‌های اپل واچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- نمایش اعلان‌های آیفون :

یکی دیگر از از ویژگی‌های جذاب و کاربردی اپل واچ، نمایش اعلان برنامه‌های مختلف آیفون است. به زبان ساده‌تر اپل واچ این امکان را به کاربران آیفون می‌دهد که هر لحظه گوشی خود را چک کنند یا پیام‌هایی که دریافت کرده‌اند را مشاهده کنند. در واقع کاربران اپل واچ می‌توانند تنها با نگاه کردن به ساعت خود تمامی اعلان‌های دریافت شده توسط گوشی‌شان را مشاهده کنند.

2- نمایش ساعت و تاریخ :

ساعت‌های هوشمند جایگزین‌های خوبی برای ساعت‌های کلاسیک هستند. اپل واچ علاوه بر ویژگی‌های جذاب، مانند ساعت‌های کلاسیک، ساعت و تاریخ را نیز نمایش می‌دهند. بنابراین می‌توان اپل واچ را یک محصول چند منظوره دانست. زیرا علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، نوتیفیکیشن گوشی را به کاربران نشان می‌دهد و بر حرکات و عملکرد بدن کاربران نیز نظارت دارد.

3- گوش دادن به موسیقی :

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی اپل واچ، اتصال آن به ایرپاد است. ورزشکاران معمولاً زمان تمرین موسیقی گوش می‌دهند. حمل کردن گوشی زمان ورزش مشکل است و ممکن است به گوشی آسیب برسد. اتصال اپل واچ به ایرپاد این امکان را به کاربران می‌دهد تا همزمان با ورزش به موزیک‌های گوشی خود دسترسی داشته باشند و بدون حمل گوشی، آهنگ‌های مورد علاقه خود را گوش کنند.

4- دستیار صوتی اپل :

دسترسی به دستیار صوتی اپل (سیری) یکی دیگر از ویژگی‌های مفید و جذاب اپل واچ است. در واقع از طریق اپل واچ می‌توانید به سیری دستورات مختلف بدهید. برای مثال می‌توانید به سیری دستور بدهید برایتان موسیقی پلی کند، تماس تلفنی برقرار کند، پیام ارسال کنند و … .

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟