اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

گمانه زنی ها درباره اپل واچ سری 8

با اینکه حدود 3 ماه تا زمان احتمالی رونمایی از سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل فاصله داریم، اما همواره شایعات مربوط به  محصولات اپل جزء جدایی ناپذیر اخبار دنیای تکنولوژی به حساب می‌آیند.هر ساله شایعات زیادی قبل از معرفی این محصولات گفته می شود که پس از رونمایی از محصولات ممکن است صحت آن تایید نشود.اپل واچ  سری 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و تا به امروز گفته های زیادی درباره این دستگاه شنیده شده است.گفته می‌شود که این سری از ساعت‌های هوشمند اپل در ماه سپتامبر سال 2022 همراه با سایر محصولات جدید به کاربران معرفی خواهد شد.در این مقاله قصد معرفی ساعت هوشمند Apple Watch 8 یا اپل واچ سری ۸ را داریم که در آن به معرفی ویژگی‌ها، قیمت، طراحی و جنبه‌های دیگر این محصول از اپل خواهیم پرداخت.ناگفته نماند که تمام اطلاعاتی که ذکر می شود به عنوان شایعه مطرح شده و هیچ یک از قابلیت‌ها یا موارد اشاره شده در ادامه مطلب،هنوز واقعیت نداشته و مهر تأییدی روی آن‌ها نخورده است؛ لذا می‌توانید آن‌ها را با کمی اغماض در نظر بگیرید.

طراحی و ابعاد احتمالی اپل واچ نسل ۸:

آقای راس یانگ تحلیلگر سرشناس در حوزه نمایشگرها معتقد است که اپل به جای دو سایز، اپل واچ سری 8 را در سه سایز مختلف عرضه خواهد کرد و احتمالا شاهد رونمایی از یک سایز بزرگ‌تر هم خواهیم بود. قبل از عرضه اپل واچ سری 7، شایعات متعددی حاکی از کار اپل بر روی طراحی تازه‌سازی شده با لبه‌های صاف شبیه به لبه‌های صاف آیفون 13 و آی‌پد پرو است،اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. با توجه به تعداد شایعاتی که تایید می‌کردند اپل در حال برنامه‌ریزی چنین طراحی است اما ممکن است این نظریه درباره سری 8 صحت پیدا کند.

طبق اعلام بلومبرگ، متخصصان اپل در حال کار روی یک نسخه مقاوم و مستحکم از اپل واچ هستند که برای ورزشکاران، کوهنوردان و افرادی که با شرایط خاص قصد استفاده از این ساعت هوشمند را دارند، کاربرد خواهد داشت.این محصول با نسخه اصلی خود تفاوتی ندارد،اما مقاومت آن در مقابل ضربه یا افزایش پیدا می‌کند.

قیمت:

هیچ گونه اطلاعات واقعی درباره قیمت ساعت اپل واچ سری 8 هنوز ماه‌ها است که منتشر نشده است.همانطور که چرخه عرضه سالانه تغییر نمی‌کند، انتظار داریم که مدل پایه این اپل واچ با همان قیمت سری 7 شروع شود.

ویژگی های مرتبط با سلامتی:

طبق گفته وال استریت ژورنال و منابع دیگر، اپل در حال توسعه چندین ویژگی سلامتی جدید برای مدل‌های آینده اپل واچ از جمله اپل واچ سری ۸ است که شامل پایش فشار خون، دماسنج برای باروری و پایش خواب،تشخیص آپنه خواب و تشخیص دیابت است. اما تا به امروز مشخص نیست که کدام یک از این ویژگی ها را می توان در اپل واچ سری 8 مشاهده کرد.

حسگر دما: یک عملکرد اندازه گیری دما برای پیگیری باروری و خواب مفید خواهد بود و در آینده نیز می‌تواند تشخیص دهد که کاربر چه زمانی تب دارد.شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل در سال 2022 یک سنسور دما را به ساعت هوشمند Apple Watch 8 اضافه می‌کند.

ردیابی گلوکز خون:از دیگر ویژگی های این محصول به پایش قند خون مستقیماً از اپل واچ بدون دستگاه ثانویه اشاره کرد.

حسگر پایش فشار خون: پایش فشار خون یکی از ویژگی‌های مهم اپل واچ سری ۸ خواهد بود.به گفته افرادی که با این طرح‌ها آشنا هستند،این ویژگی سعی می‌کند به کاربران نشان دهد که چگونه فشار خون آنها در حال افزایش است برخی از کارمندان سوالاتی را از مدیران در مورد اینکه چنین ویژگی چقدر مفید خواهد بود، مطرح کرده اند، اگرچه آنها گفتند که این ویژگی هنوز در حال توسعه است و ممکن است تغییر کند.

پردازنده قوی تر:

از دیگر ویژگی های اپل واج سری ۸ می‌توان به این مورد اشاره کرد به نظر می‌رسد اپل در حال آماده‌سازی یک SoC جدید S8 برای ساعت هوشمند Apple Watch 8 است که به‌روزرسانی‌های عمده برای ردیابی فعالیت‌ها را با تراشه‌های سریع‌تر در سراسر برد ارائه می‌کند.

کلام پایانی:

در این مقاله از سایت سیبکده به بررسی شایعات موجود در مورد اپل واچ سری 8 پرداختیم.شما می‌توانید با مطالعه دیگر مقالات سایت سیبکده از آخرین اخبار کمپانی بزرگ اپل مطلع شوید و ترفندهای ناب محصولات مختلف اپل را نیز بیاموزید.با سایت ما همراه باشید.

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟