اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

معرفی ایرتگ های اپل

در کنفرانس بهار سال 2021 کمپانی اپل فناوری جدیدی را به کاربران خود معرفی کرد و آن را ایرتگ نام گذاری کرد.اپل این محصول را با قیمت 29 دلار به بازار عرضه کرد.این محصول جدید شرکت اپل کارایی‌های جالب و کاربردی دارد که قطعا برای کاربران و دوستداران محصولات اپل استفاده از آن بسیار خوشایند خواهد بود.در این مقاله از سیبکده به بررسی این محصول میپردازیم.اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

AirTag چیست؟

AirTag درواقع ردیاب بلوتوثی شرکت اپل می‌باشد و به اشکال مختلفی مانند یک سکه که می تواند به هر جسمی بچسبد، طراحی شده اند. این محصول  برای ردیابی لوازمی مانند کلیدها، کیف پول و لوازمی از این قبیل که بیشتر در معرض گم شدن هستند مورد استفاده قرار می گیرد.این ابزار به کمک بلوتوث به گوشی متصل می شود و کاربران می توانند از طریق نصب  اپلیکیشن Find my روی گوشی اپل خود ردیابی وسایل خود را انجام دهند.البته باید دانست که این برنامه فقط برای ایرتگ نیست و کاربر می‌تواند سایر کالاهای خود از جمله AirPod، Apple Watch،iPad،iPhone… خود را توسط شناسه کاربری اپل خود متصل کند.

چه سیستم عامل هایی از این محصول پشتیبانی می کند؟

لازم است بدانید مدل های آیفون و آیپد با سیستم عامل iOS 14.5 به بالا و آیپاد ها با سیستم عامل iPadOS 14.5 به بالا از این ابزار پشتیبانی می کنند.

ویژگی‌های جالب AirTag:

یکی از جالب ترین امکانات ایرتگ این است که فرد می‌تواند برای شئ خود محدوده امن مشخص کند و زمانی که شئ کاربر از محدوده امن یا Safe Location خارج شود برای وی اعلان می‌رود و فرد را آگاه می‌کند.البته اگر شئ کاربر در مکان بیرون از خانه فراموش شود، طبیعی است که ایجاد صدا کاربردی نباشد،برای این منظور کاربر می‌تواند در برنامه Find My شئ مورد نظر خود را در حالت گمشده یا Lost Mode قرار دهد و اگر کاربر دیگری در محدوده این Tag قرار گرفت می‌تواند به صاحب اصلی موقعیت شئ را اطلاع دهد.

این ابزار از ویژگی ضد آب بودن نیز بهره می برد که برای کاربران خود بسیار حائز اهمیت است.از دیگر ویژگی های ایرتگ‌ها می توان به توانایی ایجاد صدا اشاره کرد از توسط سیری ایرتگ را با صدا برای فرد پیدا کند که با استفاده از آن کاربر می‌تواند وسیله‌ی خود را در محیط کار و یا منزل پیدا کند.

همچنین ویژگی مفید دیگر آن‌ها آفلاین کار کردن آن است که دیگر نیاز نیست کاربر به اینترنت متصل شود و این امر کمک می‌کند زمانی که اینترنت هم ندارید باز هم بتوانید با این محصول کار کنید.

باتری AirTag

ایرتگ اپل دارای یک باتری قابل تعویض CR2032 است که حدود 1 سال به راحتی کار می کند.باتری ها توسط کاربر قابل تعویض است و برای تعویض آن می توانید با فشار دادن و چرخاندن پنل پشتی ایرتگ آن را خاموش کنید.در صورتی که عمر باتری شما رو به اتمام است، نوتیفی دریافت خواهید کرد که اعلام میکند باتری شما باید تعویض گردد.

 

Airtag با کدام محصولات اپل سازگاری دارد؟

تقریبا اکثر محصولات اپل در این شاخه هستند . گوشی های بالای آیفون 6s که این بروزرسانی را دریافت کرده اند اما موضوع مهم تر یک ویژگی دیگر است. Precision Finding یا یافتن دقیق ویژگی است که به وسیله آن شما می توانید از گوشی خود به عنوان جهت یاب استفاده کنید تنها در برخی گوشی ها فعال است.این ویژگی به وسیله تراشه U1 انجام می پذیرد که تنها در بعضی از گوشی ها موجود است.

لیست گوشی هایی که Precision Finding را پشتیبانی می کنند:

iPhone 11

iPhone 11 Pro and iPhone 11 Pro Max

iPhone 12 and iPhone 12 mini

iPhone 12 Pro and iPhone 12 Pro Max

iPhone 13 Pro and iPhone 13 Pro Max

تنظیم Airtag:

تنظیم اولیه ایرتگ بسیار آسان است. می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

زمانی که ایرتگ را از جعبه خارج می‌کنید، یک بیرون‌زدگی پلاستیکی از روشن شدن ایرتگ جلوگیری می‌کند. بعد از خارج کردن آن، ایرتگ روشن می‌شود.

ابتدا ایرتگ را نزدیک آیفون برده تا آیفون بصورت خودکار، ایرتگ را شناسایی کند.

یک نام برای ایرتگ خود انتخاب کنید.

به اپل آیدی خود متصل کنید.

ایرتگ شما متصل شده و آماده استفاده است.

کلام پایانی:

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله به بررسی دستگاه جدیدی از شرکت اپل پرداختیم و در اخر طریقه تنظیم آن را توضیح دادیم.این محصول که با نام AirTag از آن یاد می‌شودردیاب بلوتوثی برای که پیدا کردن اجناس شما می‌باشد طرفداران و خریداران بسیاری دارد. شما میتواند در صورت نیاز این محصول را از فروشگاه سیبکده خریداری نمایید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. با سیبکده همراه باشید.

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟