اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

چند برنامه کاربردی برای آیفون

همان طور که می دانید اپ استور برنامه ای است که کاربران اپل از آن برای دانلود برنامه های کاربردی دیگر استفاده می کنند. در حال حاظر برنامه های بسیار زیادی توسط شرکت های متععد تولید شده است. در این مقاله از سیبکده می خواهیم به معرفی چند برنامه کاربردی در حوزه ارتباطات، امنیت، موسیقی و بازی بپردازیم.

 

ارتباطات

لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی متعلق به شرکت مایکروسافت، برای افراد حرفه ای می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا یک رزومه آنلاین بسازید و شغل پیدا کنید.

فیسبوک

برای استفاده از فیسبوک به شماره تلفن نیازی ندارید و می توانید از آن در هر دستگاهی بدون نیاز به حضور تلفن خود استفاده کنید. تماس صوتی و چت تصویری از گزینه های این برنامه می باشد.

 جیمیل

با این برنامه می توانید به آسانی به حساب های ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

kik

این برنامه با داشتن یک فروشگاه ربات با بیش از 6000 ربات، فیس بوک مسنجر و اسکایپ را در زمینه گفت و گو مصنوعی شکست داد. اشتراگ گذاری عکس و ویدیو، چت گروهی و بازی نیز باعث افزایش جذابیت این برنامه شده است .

اسکایپ

اسکایپ یکی از بهترین ابزار های ارتباطی رایگان برای آیفون است. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا بدون پرداخت هزینه با سایر کاربران اسکایپ تماس گرفته یا چت کنید. همچنین می توانبد برای تماس های خود اعتبار بخرید.

اسنپ چت

اسنپ چت یک برنامه پیام رسان خصوصی، امن و در عین حال سرگرم کننده است. از این برنامه می توانید برای مبادله تصاویر خنده دار با دوستان خود استفاده کنید.

 

امنیت

1Password

برنامه ای برای مدیریت رمز عبور است. همه ی گذر واژه های شما را به خاطر می سپارد و به شما امکان ایجاد رمز عبور جدید می دهد در نتیجه می توانید با خیال راحت وارد سایت ها و برنامه های مختلف شوید.

Onion Browser

یک مرورگر وب رایگان و منبع باز اصلی که به شما کمک می کند با امنیت و حریم خصوصی بیشتری به اینترنت دسترسی داشته باشید.

Keeper

یک راه امن برای ذخیره و محافظت از اطلاعات و گذر واژه های شما در برابر حملات سایبری است که به به افزایش امنیت دستگاه های شما کمک بسیاری می کند.

Nord Vpn

با استفاده از این برنامه می توانید از دسترسی ایمن و خصوصی به اینترنت لذت ببرید و اتصلات وای فای خود را در برابر تهدیدات سایبری ایمن سازید.

 

موسیقی

اپل موزیک

این سرویس اشتراک موسیقی اپل است که در دستگاه های آن تعبیه شده و می توانید به هر آهنگی که می خواهید گوش دهید. هر چیزی که از یک سرویس موسیقی می خواهید در این برنامه مشاهده می شود.

Spotify

مانند اپل موزیک است با این تفاوت که فقط به دستگاه های اپل متصل نیست و این امکان را به شما می دهد که به ایستگاه ها و لیست های پخش، همراه با تبلیغات گوش دهید.

Sound Cloud

یک راه عالی برای کشف هنرمندان مستقل جدید و گوش دادن به آهنگ های محبوب و ارتباط با دیگر طرفداران موسیقی است. این برنامه یک پلتفرم پخش موسیقی و صدا با بیش از 180 میلیون آهنگ است که می توانید از آن استفاده کنید.

Tidal

این سرویس جدید با محتوای انحصاری و لیست های پخش از سوپر استار ها به محبوبیت خوبی بین کاربران دست یافته است. همچنین می توانید به محتوای موزیک ویدیو های جدید و محبوب دسترسی داشته باشید.

 پاندورا

یک برنامه موسیقی کلاسیک است و مانند یک رادیو دیجیتال عمل می کند.

 

بازی های ویدیویی

Twitch

از بهترین مکان ها برای تماشای بازی های ویدیویی یا تورنومنت های حرفه ای توسط افراد دیگر می توان به این برنامه اشاره کرد. همچنین این امکان را به شما می دهد با پخش کننده ها و سایر بینندگان چت کنید و ویدیو های ظبط شده قبلی را تماشا کرده و لذت ببرید.

Strafe Esport

اگر دوست دارید از آخرین اخبار و امتیازات ورزش های الکترونیکی مورد علاقه ی خود مطلع شوید، این برنامه گزینه ی مناسبی برایتان می باشد.

 

 

کلام آخر

ما میتوانیم بهترین برنامه ها مرتبط با موضوعات مختلف را شناخته و بهترین استفاده از آن ها را داشته باشیم. بنابراین در این مقاله سعی کردیم به چند مورد برنامه پرکابرد در حوزه های پرطرفدار اشاره کنیم تا بتوانید استفاده ی خوبی از آن ها داشته باشید.

سپاس از توجهتان.

 

 

 

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟