اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

مقایسه مدل های ایرپاد

هندزفری های بی سیم کمپانی اپل مدل‌های مختلفی دارند که نیاز کاربران خود را تا حدودی برطرف کرده اند و باعث راحتی بیشتری مخاطب می شوند. به این نوع هندزفری ها ایرپاد نیز گفته می شود.شرکت اپل نخستین بار در سپتامبر سال 2016 ایرپاد های خود را به بازار عرضه کرد و تا امروز ایرپاد های در 4 نسل مختلف به کاربران ارائه شده است.در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به مقایسه انواع ایرپاد ها بپردازیم. در صورتی که قصد خرید ایرپاد را دارید و نمی‌دانید کدام ایرپاد برای شما مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ایرپادها یکی از این لوازم جانبی مفید هستند که به دلیل مزایایی که دارند، هر روز محبوبیت  بیشتری را پیدا می‌کنند.مهم ترین ویژگی این نوع هندزفری ها این است که بر خلاف هندزفری های سیمی بدون سیم هستند و از طریق بلوتوث به موبایل متصل می شوند اما  بی سیم بودن ایرپاد ها تنها دلیل پرفروش شدن این وسیله نبود.طراحی بی نظیر،پخش صدای باکیفیت،استفاده از سنسور های کاربردی و…از دلایل محبوبیت ایرپاد محسوب می شود.

بررسی نسخه‌های ایرپاد آیفون

ایرپادها در چند نسخه گوناگون تولید شده که هر کدام ویژگی خاص و منحصر به فردی دارند.در ادامه انواع مختلف ایرپاد را بررسی خواهیم کرد.

ایرپاد نسل یک(سری اول)

اولین نسل ایرپاد در سال 7 سپتامبر 2016 همزمان با رونمایی از گوشی آیفون 7 به بازار پا به بازار فناوری گذاشت..فروش این محصول به قدری زیاد بود که کمپانی اپل به فکر ساخت نسل جدیدتری از ایرپاد افتاد. اپل تولید این ایرپاد را در تاریخ 20 مارس 2019 متوقف کرد و در حال حاضر سری اول ایرپاد دیگر در بازار وجود ندارد.

ایرپاد نسل دوم(سری دوم)

نسل بعدی  ایرپاد در کنار آیپد و آی مک جدید در تاریخ 20 مارس سال 2019 به صورت رسمی به بازار معرفی شد.برخلاف ظاهر که تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد ولی این نسل بهبودهای زیادی نسبت به نسل یک داشت.سری ۲ ایرپاد به تراشه هوشمند H1 اپل تجهیز شده که موجب اتصالی پایدار و قوی بین ایرپاد و آیفون، سرعت بالا،کیفیت و طول عمر بیشتر نسبت به نسخه قبل شد.این ایرپاد ۵ ساعت قدرت شارژدهی دارد و اگر از کیس آن کمک بگیرید تا ۲۴ ساعت نیازی به شارژر ندارید همچنین این مدل هم با محفظه شارژ و به صورت بی سیم و هم با کابل قابلیت شارژ دارد.

ایرپاد پرو

همزمان با معرفی ایرپاد سری دو،ایرپاد پرو نیز به بازار روانه شد. ایرپاد پرو در مقایسه با نسخه قبلی بسیار قدرتمندتر و با ظاهری بسیار متفاوت طراحی شده است اما این بار کاربران برای خرید این محصول با قیمت بالاتری روبرو شدند.قابلیت ضد آب بودن این محصول اپل توجه مخاطبان را  به خود چند برابر کرده است. وجود سری‌های سیلیکونی در سه سایز مختلف باعث می شود تا کاربر از ایرپادی متناسب با سایز گوش خود استفاده کند.قابلیت کاربردی ANC یا نویز کنسلینگ در ایرپاد پرو موجب می شود تا کاربر صدای موسیقی را بدون صدای مزاحم اطراف گوش دهد.

ایرپاد نسل سوم(سری سوم)

ایرپاد نسل سوم در تاریخ 26 اکتبر سال 2021 آخرین مدل معرفی شده شرکت اپل است.این محصول عملکرد نسبتا بهتری نسبت به سری ۲ دارد.در حقیقت این نسخه ارتقا یافته ایرپاد سری دو محسوب می شود.ظاهر ایرپاد سری ۳ تقریبا مشابه سری پرو طراحی شده است البته با این تفاوت که سری های سیلیکونی حذف شده است.

عمر باتری این محصول توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب کند و قابلیت پخش صوت و موسیقی تا ۶ ساعت و پخش به مدت ۳۰ ساعت با باکس شارژ را برای کاربران فراهم کرده است.ایرپاد نسل 3 مانند ایرپاد پرو در مقابل آب مقاوم است همچنین این مدل با استفاده از مگ سیف،شارژ بی سیم و کابل لایتنینگ شارژ می شود. ایرپاد سری ۳ مجهز به حسگر پوست است و باعث می شود بعد از قرار دادن ایرپاد در گوش و خارج کردن آن از گوش موسیقی پخش یا قطع شود.

 کلام پایانی:

در این مقاله از سایت سیبکده به بررسی نسل های مختلف ایرپاد پرداختیم.4 مدل مختلف از ایرپاد های شرکت اپل را معرفی کردیم و با هم مقایسه کردیم. شما می‌توانید با مطالعه دیگر مقالات سایت سیبکده از آخرین اخبار کمپانی بزرگ اپل مطلع شوید و ترفندهای ناب محصولات مختلف اپل را نیز بیاموزید. با سایت ما همراه باشید.

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟