اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

آیفون 14 و هرآنچه که باید بدانیم

تاریخ رونمایی آیفون 14:

همانطور که احتمالا در جریان هستید کمپانی اپل هر ساله گوشی جدید تر و به روز تری نسبت به نسل قبلی خود را به دنیا ارائه می دهد.اگر شما هم جزء طرفداران برند آیفون هستید و علاقمند به دریافت اطلاعات جدید از سری جدید آیفون یعنی سری 14 هستید،پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.در حال حاضر هیچ تاریخ جدیدی در رابطه با عرضه این مدل به بازار افشا نشده است.اما اگر بخواهیم طبق سال های گذشته پیش بینی کنیم احتمالا در سپتامبر 2022(اواخر شهریور ماه) آیفون 14 رونمایی می شود.معمولا کمپانی اپل تمایل دارد محصولات خود را در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه معرفی کند و تقریبا پس از 10 روز در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت آیفون 14:

هر ساله شرکت اپل سعی میکند که رونمایی از مدل جدید باعث افزایش قیمت چشمگیری نشود.طبق اخبار غیر رسمی منتشر شده،آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی قیمت نهایی این کالا در گرو امکانات و خدماتی است که به کاربران ارائه می دهد.با توجه به قابلیت‌های خوب و منحصر به فرد در مقایسه با آیفون‌های قدیمی‌تر،به نظر می‌رسد قیمت این مدل با افزایش قیمت 100 دلاری در دسترس همگان قرار گیرد.

 

مدل آیفون 14:

خبرها حاکی از این است که در سری آیفون 14 احتمالا با مدل مینی شرکت اپل خداحافظی خواهیم کرد.این شرکت قصد دارد آیفون 14 پلاس یا مکس که دارای صفحه نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل مینی دارد را جایگزین و به بازار عرضه کند،همچنین به نظر می رسد شرکت اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون را با حافظه 2 ترابایتی به بازار ارائه دهد.

در واقع مدل آیفون 14 در 4 مدل رونمایی می شود:

آيفون ۱۴

آيفون ۱۴ مکس

آيفون ۱۴ پرو

آيفون ۱۴ پرومکس

مشخصات آیفون 14:

نمایشگر:

براساس گمانه زنی ها،اندازه نمایشگر آیفون 14 تغییر خاصی نسبت به مدل قبلی خود ندارد.تغییر مهم و بزرگ در رابطه با نمایشگر رونمایی از آیفون 14 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی است که در مقایسه با اندازه مدل مینی می تواند برای کاربران جذابیت بیشتری را ایجاد کند.

باتری:

در مورد باتری اطلاعات خاصی منتشر نشده است و انتظار می رود این خصوصیت مشابه مدل قبلی باشد و تفاوت چندانی ایجاد نکند. آیفون 14 احتمالا به یک باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژ 33 واتی مجهز خواهد شد.

دوربین:

درباره دوربین این نسل نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد ولی خبرهایی در مورد استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی در اپل ۱۴ پرو مکس به گوش می‌رسد که هنوز مشخص نیست تا چه حد موثق باشد.اگر شاهد این تغییر چشمگیر باشیم شرکت اپل باعث ایجاد بهبود قابل توجهی در دوربین نسبت به 5 سال اخیر خواهد شد.

Wi-Fi 6E:

طبق گزارشات منتشر شده  کمپانی اپل در حال ارائه اتصال Wi-Fi 6 E به آیفون 14 است.این قابلیت باعث می شود که کاربران امکان تجربه واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی نیز را داشته باشند.در حقیقت باعث می شود دیگر نیازی به سیم برا اتصال هدست خود ندارید محصولات اپل با استفاده از ارتباطات Wi-Fi 6 E به صورت بی سیم متصل شوند.

5G و ارتباطات ماهواره ای:

وجود شبکه نسل 5 در گوشی آیفون 14 جزو نقاط قوت این محصول است ناگفته نماند عدم عملکرد شبکه نسل پنجم در کشور ما باعث می شود تا کاربران از وجود این ویژگی بی بهره بمانند.برخلاف نسل قبلی آیفون،این مدل گوشی مجهز به اتصال ماهواره است و امکان ارسال پیام متنی از طریق ماهواره را برای کاربرد در شرایط ضروری را فراهم می کند.

نکته پایانی:

هرچند فاصله زیادی تا رونمایی از سری آیفون 14 باقی نمانده است اما شاهد انتشار گزارش های موثقی نیستیم البته این موضوع طبیعی است و هر ساله تکرار می شود .در هر صورت اگر از طرفداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا رسمی شدن و معرفی رسمی اطلاعات صبر کنید و بر اساس شایعات تصمیم گیری نکنید.

در این مقاله از سایت سیبکده به اطلاعات نسل بعدی آیفون پرداختیم. تغییرات این مدل از موبایل های کمپانی اپل را برای شما بازگو کردیم. همچنین تاریخ رونمایی و قیمت این نسل آیفون را عنوان کردیم. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه دیگر مقالات سایت ما را از دست ندهید. با ما همراه باشید

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟