اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

معرفی ویژگی های اپل واچ سری 7

شرکت اپل معمولاً با هر آپدیت از نسخه‌های ساعت‌های هوشمند،چند ویژگی منحصر‌به‌فرد به قابلیت‌های این ساعت‌ها اضافه می‌کند.در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به معرفی نسل جدید قدرتمند شرکت اپل یعنی اپل واچ سری 7 بپردازیم در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره اپل واچ سری 7 کسب کنید،بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

طراحی و نمایشگر:

اپل واچ سری 7 جدیدترین ساعت هوشمند از کمپانی اپل است که در رویداد کالیفرنیا در ماه سپتامبر رونمایی شد.وقتی که برای اولین بار اپل واچ سری ۷ را از نزدیک مشاهده کنید،قطعا شباهت زیاد آن را با اپل واچ نسل قبل را متوجه خواهید شد و برخلاف ادعاهای ذکر شده اپل واچ سری ۷ با کم‌ترین تفاوت در طراحی تولید شده است.ساعت جدید اپل  دارای حاشیه‌های باریک‌تری است و صفحه‌نمایشی ۲۰ درصد بزرگ‌تر از سری 6 دارد.اپل می گوید که در صفحه‌نمایش سری 7 می‌توان ۵۰ درصد متن بیشتری مشاهده کرد. سری 7 مانند سری‌های قبلی به صورت مربع طراحی شده است، اما در گوشه‌ها کمی گردتر از سری 6 است همچنین سری 7 در اندازه‌های 41 میلی متر و 45 میلی متر در دسترس است، ولی در حقیقت اندازه کلی ساعت، بزرگتر از نسل  قبلی نیست.روشنایی صفحه نمایش اپل واچ ۷ نیز به مقدار ۷۰ درصد از اپل واچ ۶ بیشتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد اپل واچ که بسیاری از کاربران خواهان چنین قابلیتی بر روی این ساعت‌ها بوده‌اند، وجود کیبورد کامل برای نوشتن پیام است.به دلیل صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر امکان وجود این صفحه کلید فراهم شده است تا کاربران بتوانند با اپل واچ نسل ۷ به‌ آسانی تایپ کنند.

 

باتری:

برخلاف انتظارات، باتری سری 7 تغییری نکرده است و مانند سری قبل، تا ۱۸ ساعت شارژدهی می‌کند؛ اما کابل شارژر به جای USB-A از نوع USB-C است که طبق ادعای اپل 33 درصد سریع تر شارژ می‌شود.

تنوع رنگ:

از لحاظ تنوع رنگ، نسخه آلومینیومی سری 7 در ۵ رنگ شامل مشکی، طلایی، آبی و قرمز و سبزه تیره عرضه می شود. همچنین مدل‌های فولادی ضدزنگ هم در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و گرافیت موجود بوده و این در حالی است که مدل‌های تیتانیومی در رنگ‌های طبیعی یا مشکی در دسترس قرار دارند.

قیمت:

اپل اعلام کرد که قیمت سری 7 از 399 دلار شروع می‌شود.بنابراین این دستگاه دچار افزایش قیمت چندانی نسبت به نسل قبل خود نشده است و این امر سبب شده تا این محصول طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

ویژگی ها:

اپل واچ ۷ سری نیز مانند نسخه پیشین در مقابل نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم است ولی از نظر مقاومت در مقابل شکستن و نفوذ گردوغبار، اپل واچ ۷ مقاومت بیشتری نسبت به نسل های قبلی خواهد داشت همچنین اپل واچ سری 7 را میتوان به عنوان اولین ساعت هوشمند تولید شده از سوی کمپانی اپل دانست که موفق به دریافت تاییدیه مقاومت در برابر گرد و غبار شده است.

کلام پایانی

شاید با خواندن این مقاله این سوال را از خودتان بپرسید که آیا اپل واچ سری ۷ ارزش خرید دارد یا خیر.برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که اپل واچ ۷ تغییرات چشمگیری روی کاغذ نداشته است و همین باعث شده تا کاربران را به فکر خرید این نسل از ساعت های هوشمند نیندازد.پس اگر قبلا اپل واچ های نسل قبل  را خریداری کرده اید به فکر ارتقا ساعت هوشمند خود به اپل واچ نسل ۷ نباشید.ولی اگر  قصد خرید اپل واچ را دارید،شاید بهتر باشد که کمی بیشتر در مورد این فناوری جدید تحقیق کنید و با توجه به بودجه و عملکردی که از آن انتظار دارید خرید خود را انجام دهید.

در این مقاله از سایت سیبکده به معرفی اپل واچ سری 7 پرداختیم و در آخر با توجه به اطلاعات ذکر شده ارزش خرید این دستگاه جدید را برایتان بازگو کردیم.شما می‌توانید با مطالعه دیگر مقالات سایت سیبکده از آخرین اخبار کمپانی بزرگ اپل مطلع شوید و ترفندهای ناب محصولات مختلف اپل را نیز بیاموزید.با سایت ما همراه باشید.

 

 

 

 

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟