اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

مقایسه اپل واچ سری ۷ و ۶

ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل مدل‌های مختلفی دارند که نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران و علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال را برطرف می‌کند. کمپانی اپل در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی اپل واچ سری 7 را رونمایی کرد. با وجود اینکه اپل واچ سری ۶ یکی از موفق‌ترین نمونه‌های اپل واچ است، بسیاری از کاربران در خرید بین اپل واچ سری ۷ و اپل واچ سری ۶ شک دارند و نمی‌دانند کدام یک از این دو مدل برای آنها مناسب‌تر است. از این رو در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به مقایسه اپل واچ سری ۷ و ۶ بپردازیم. در صورتی که قصد خرید اپل واچ دارید  و نمی‌دانید کدام اپل واچ برای شما مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت ظاهر اپل واچ سری ۷ و ۶

ظاهر اپل واچ سری ۷ و ۶ تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارد. لازم به ذکر است اپل واچ سری ۷ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به سری ۶ دارد. اما این تفاوت بسیار جزئی است. به دلیل آنکه نمایشگر اپل واچ سری ۷ نسبت به سری ۶ بزرگتر است حاشیه‌های آن ۴۰ درصد نازک تر از اپل واچ سری ۶ است. اما در کل اپل واچ سری 7 و 6  ظاهر یکسانی دارند.

عمر باتری

اپل در زمان رونمایی از اپل واچ سری ۶ اعلام کرد عمر باتری آن نسبت به نسل های قبلی بهبود یافته است. اما به دلیل چیپست موجود در آن عمر باتری انتظار کاربران را برآورده نکرد. اما اپل واچ سری ۷ عمر باتری بیشتری نسبت به اپل واچ سری ۶ دارد. به طور میانگین عمر باتری اپل واچ سری۷ حدود ۱۸ ساعت است. علاوه بر آن به دلیل کابل شارژ آن سرعت شارژ آن ۳۰ درصد افزایش یافت. به همین دلیل کاربران از عمر باتری اپل واچ سری ۷ رضایت بیشتری دارند و معتقدند اپل واچ سری۷ عمر باتری و سرعت شارژ بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

تنوع رنگ

مدل اپل واچ سری ۷ شامل رنگ‎های midnight ،starlight، سبز، آبی، قرمز ، طلایی، نقره ای ، گرافیت، تیتانیومی و مشکی است.

اپل واچ سری ۶ نیز شامل رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، خاکستری فضایی، آبی، قرمز، گرافیت، مشکی و تیتانیومی است.

رنگ‌بندی اپل واچ سری ۷ و ۶ تقریباً یکسان است. به همین دلیل کاربران می‌توانند بر اساس نیازهای خود بین این دو مدل اپل واچ یکی را انتخاب کنند و نگران رنگ مورد علاقه‌یشان نباشد.

قیمت

قیمت اپل واچ که برای وای فای عرضه شد حدود ۴۰۰ دلار است و مدل دیگر آن که از سیم کارت پشتیبانی می‌کند حدود قیمتی ۵۰۰ دلار دارد. اپل واچ سری ۶ نیز قیمتش نزدیک به همین مبلغ است. لازم به ذکر است قیمت اپل واچ بر اساس سایز و بندی که برای آن انتخاب می‌کنید تغییر می‌کند. بنابراین تفاوت قیمت اپل واچ سری ۷ و سری ۶ کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد.

اپل واچ سری ۷ بخریم یا نه؟

اگر در حال حاضر از اپل واچ سری ۶ استفاده می‌کنید، خرید اپل واچ سری ۷ به شما پیشنهاد نمی‌شود. زیرا اپل واچ سری ۷ تفاوت چشمگیری با اپل واچ سری ۶ ندارد. لازم به ذکر است در صورتی که اپل واچ سری ۷ را تهیه کنید مطمئنا از قابلیت‌های بهتر مانند سرعت شارژ بیشتر، عمر باتری، صفحه نمایشگر بزرگتر و .. بهره‌مند خواهید شد. اما ممکن است تفاوت کم این دو مدل شما را ناراضی کند.

در صورتی که از اپل واچ های قدیمی تر استفاده می‌کنید، خرید اپل واچ سری ۷ به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. زیرا با خرید  واچ سری ۷ از امکانات و ویژگی‌های آن شگفت‌زده خواهید شد و تفاوت آن را با اپل واچ قدیمی خود به خوبی احساس خواهید کرد.

اگر تا به حال اپل واچ نداشته‌اید و قصد خرید اپل واچ دارید، مطمئناً باید اپل واچ سری ۷ را انتخاب کنید. زیرا علاوه بر تکنولوژی بروزتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و ویژگی‌های جذاب‌‎تری نسبت به سری ۶ اپل واچ به شما ارائه می‌دهد.

از کجا اپل واچ بخریم؟

فروشگاه‌های تخصصی سیبکده آماده عرضه تمامی محصولات اپل به شما می‌باشند. ما در شعب مختلف فروشگاه‌های سیبکده با بکارگیری متخصصان حوزه فناوری، بهترین محصولات اپل را بسته به نیازتان به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید نیاز خود را برطرف کنید. مشاورین ما در فروشگاه‌های سیبکده همه روزه در خدمت شما هستند تا شما را در خرید محصولات اپل راهنمایی کند. در صورتی که قصد خرید یکی از محصولات اپل را دارید پیشنهاد می‌کنیم به شعب ما در شهر اصفهان مراجعه و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

کلام پایانی

در این مقاله از سایت سیبکده به مقایسه اپل واچ سری ۷ و ۶ پرداختیم. درباره مشخصات ظاهری عمر باتری و رنگ‌بندی اپل واچ سری ۷ و ۶ صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه دیگر مقالات سایت سیبکده را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟