اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
5/5

قلم لمسی اپل

یکی از دوست داشتنی ترین محصولات کمپانی اپل apple pencil است.تاکنون این وسیله در چند مدل متفاوت به بازار عرضه شده است.با توجه به تمام ویژگی هایی که دارد طرفداران زیادی نیز دارد.در این مقاله از سیبکده قصد داریم به بررسی بهترین گزینه ها قلم لمسی بپردازیم.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این وسیله هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.بررسی  چند مورد از قلم های لمسی اپل:

۱)قلم لمسی pencil 2nd generation

این محصول شرکت اپل همزمان با معرفی نسل سوم آیپد پرو به کاربران خود معرفی شد.این قلم اولین قلم معرفی شده از طرف اپل نبود اما شرکت اپل توانسته بود مشکلات موجود در سری قبلی خود را برطرف کند.

این قلم دارای وزن سبک بوده و بدنه از جنس پلاستیک طراحی شده است.در قسمت بدنه آهن ربا وجود دارد که با اتصال آن به آیپد قلم شروع به شارژ شدن می کند.این محصول از طریق بلوتوث به ابزار های شما متصل می شود.لازم به ذکر است این قلم تنها به آیپد پرو نسل سازگار است و امکان اتصال با سایر آیپدها را ندارد.

۲)قلم لمسی ویوا مادرید مدل Glide

این قلم مخصوص تمام طرح ها و حرکت های ظریف با اندازه ها مختلف است زیرا در طراحی این قلم از سنسور های حساسیت هوشمند استفاده شده است.از دیگر مزیت های این قلم،نوک و ۱.۵ میلی متری است.برای استفاده از این قلم نیاز به سیستم عامل ios12.2 و بالاتر دارد.علاوه بر این،قلم در سری های آیپد اپل قابل استفاده است.

 

۳)قلم لمسی مومکس مدل TP2

این قلم دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و پلاستیک است که باعث شده مقاومت و زیبایی زیادی در ظاهر مشاهده شود.این قلم نسبت به سایر قلم های هوشمند کمی بیشتر است.از دیگر قابلیت های این قلم به باتری لیتیومی ۱۴۰ میلی آمپری می توان اشاره کرد.با شارژ کردن کامل این قلم به مدت ۱ ساعت،۱۰ ساعت دیگر نیازی به شارژ دوباره ندارد.البته برای شارژ کردن نیاز به یک کابل نوع c است.این محصول با توجه به قیمت مناسب و کارایی بالا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان یکی از پرفروش ترین قلم های هوشمند است.

4)قلم لمسی باسئوس مدل CSP01

این قلم دارای بدنه ای از ترکیب سیلیکون و TPE است.روی بدنه این محصول از دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن قبم استفاده شده است.در صورت شارژ شدن کامل این قلم تا ۱۸ ساعت بعد دیگر نیازی به شارژ دوباره ندارد.توجه داشته باشید این قلم فقط برای آیپد های سری ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ قابل استفاده است.

5)قلم لمسی اپل مدل Apple Pencil مناسب برای آی پد پرو

اگر آیپد پرو دارید و به دنبال قلم لمسی هستید که دارای دقت و سرعت عمل بالایی باشد، Apple Pencil گزینه مناسب شماست. وزن سبک این محصول به‌همراه اندازه مناسب آن باعث شده تا در استفاده طولانی مدت، کاربر دچار خستگی نشود و بتواند به راحتی از آن استفاده کند.وجود حلقه‌های فلزی در انتهای قلم باعث تا شبیه مداد معمولی که انتهای آن پاک‌کن قرار دارد، به‌نظر برسد. علت نامگذاری Pencil برای این محصول نیز به همین علت است. اما در انتهای این قلم درپوش آهنی وجود دارد که در زیر آن کانکتور لایتنینگ قرار داده شده است. این قلم فاقد باتری است و انرژی مورد نیازش را از طریق این کانکتور تامین می‌کند.

نحوه اتصال قلم به آيپد از طریق بلوتوث است. این قلم، یک قلم بسیار هوشمند است. زیرا هنگام استفاده از آن، وقتی که نوک قلم با صفحه آیپد تماس پیدا می‌کند، این قلم تا 240 بار بر ثانیه توسط آیپد اسکن می‌شود تا طرح و محتوای مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن روی صفحه نمایش آیپد پیاده سازی کند. همچنین زمان لازم برای اجرای طرح مورد شما روی صفحه آیپد، زمانی کمتر از 0.1 میلی‌ثانیه را صرف می‌کند که کارایی فوق‌العاده این قلم را نشان می‌دهد. اگرچه این قلم قیمت پایینی ندارد، اما کارایی و کیفیت بسیار بالای آن باعث شده تا محصولی پرطرفدار در بین کاربران باشد.

کلام پایانی

در این مقاله از سایت سیبکده به بررسی انواع قلم های لمسی اپل پرداختیم،ویژگی ها و موارد کاربرد آن‌ها را متناسب با نیاز شما بازگو کردیم.شما می‌توانید با مطالعه دیگر مقالات سایت سیبکده از آخرین اخبار کمپانی بزرگ اپل مطلع شوید و ترفندهای ناب محصولات مختلف اپل را نیز بیاموزید.با سایت ما همراه باشید.

 

5/5
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest

جستجو

آخرین مقالات

دسترسی سریع

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟