خرید مک بوک در اصفهان

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

چرا سیبکده؟

ضمانت اصل بودن کالا

کلیه کالا‌‌‌‌های موجود در فروشگاه ما از اصالت کامل برخوردار بوده و این را تضمین می‌نماییم که تمامی کالا‌‌‌‌های ما از مراکز رسمی و قانونی کالا تهیه می‌شود .

مشاوره رایگان

تیم فروش سیبکده با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش محصولات اپل آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی به شما  مشتریان می‌باشند.

بهترین قیمت

ما در سیبکده تضمین میکنیم تمامی محصولات عرضه شده با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.

ارسال به سراسر کشور

مهم نیست که در کدام شهر سکونت دارید مهم این است که تصمیم بگیرید بدون دردسر محصول دلخواه تان را از ما خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

خرید مک بوک در اصفهان :

از آنجا که کمپانی بزرگ اپل نمایندگی رسمی در کشور ما ندارد، خرید محصولات اپل برای ساکنان ایران همیشه دشواری‌هایی را به همراه داشته است. خرید مک بوک های اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست. مک بوک یا همان لپ تاپ‌های اپل یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های بازار است. زیرا قدرت بالایی دارد که می‌تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف کند. امروزه مک بوک ها انواع مختلفی دارند که هرکدام آنها مشخصات سخت افزاری، اندازه و کارایی‌های متفاوتی دارند. مدل‌های مختلف اپل به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین محصول برای خود را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به موضوع خرید مک بوک در اصفهان بپردازیم. در صورتی که قصد دارید از مک بوک های اپل خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه‌های سیبکده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی اپل در اصفهان هستند. ما در شعب مختلف سیبکده در تلاشیم تمامی محصولات اپل را فراهم و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب فروشگاه‌های سیبکده از متخصصان ما مشورت بگیرید و بهترین مک بوک را انتخاب و خریداری کنید.مک بوک انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی و معرفی آنها میپردازیم:

MacBook Air (مک‌بوک ایر):

یکی از لپ تاپ‌های اپل، مک بوک ایر است. مک بوک ایر دارای دو مدل مختلف است که مشخصات سخت افزاری آنها با یکدیگر متفاوت است. از آنجا که در ساخت مک بوک ایر از تراشه جدید اپل که M1 نام دارد استفاده شده است، عملکردی بسیار سریعی دارد. اصلی‌ترین تفاوت دو نوع مک بوک ایر در تراشه و حافظه داخلی آنها است. نوع اول مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و تراشه آن M1 با پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۷ هسته‌ای است. نوع دوم مک بوک ایر دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و تراشه M1 با پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای است.

نمایشگر مک بوک ایر ها وضوح 2k دارد. جالب است بدانید مک بوک ایر دارای تاچ آیدی است که این امکان را به کاربران می‌دهد از اثر انگشت خود به عنوان رمز عبور استفاده کنند.

مک بوک ایر های اپل بهترین گزینه برای دانشجویان و دانش آموزان است و تمام نیازهای این افراد را برطرف می‌کند. این لپ تاپ بسیار سبک و نازک است که موجب آسانی حمل آن می‌شود.

Mac mini (مک مینی):

مک مینی نیز یکی از لپ تاپ‌های اپل است که در سال ۲۰۰۵ رونمایی شد. امروزه مک مینی ارزان‌ترین لپ تاپ اپل به حساب می‌آید. جالب است بدانید در ابتدا از تراشه‌های اینتل برای ساخت مینی مک استفاده می‌شد، اما در سال ۲۰۲۰ کمپانی اپل آن را به M1 ارتقا داد. لازم به ذکر است هنوز یکی از مدل‌های مک مینی دارای تراشه اینتل است.

در حال حاضر سه نوع مک مینی در بازار وجود دارد که یکی از آنها دارای تراشه اینتل و دو نوع دیگر آن دارای تراشه M1 هستند. تفاوت ۲ مدل مک مینی که دارای تراشه M1 هستند در حافظه داخلی آنها است. نوع اول دارای ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی و نوع دوم دارای ۵۱۲ ۱۰ گیگابایت فضای داخلی است.

مک مینی بهترین گزینه برای افرادی است که از لپ تاپ خود برای وبگردی یا استفاده از برنامه‌های آفیس استفاده می‌کنند و نمی‌تواند نیازهای افراد حرفه‌ای را برطرف کند.

MacBook Pro (مک‌بوک پرو):

یکی دیگر از لپ تاپ‌های اپل مک بوک پرو است. مک بوک پرو چهار نوع دارد هر کدام دارای مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های متفاوتی هستند. مک بوکهای پرو شامل دو نوع ۱۶ اینچی، یک نوع ۱۵ اینچی و یک نوع ۱۳ اینچی هستند. جالب است بدانید مک بوک پرو ۱۳ اینچی در سال ۲۰۲۰ میلادی به روز رسانی شد و به تراشه M1 مجهز شد. درگاه‌های مک بوک پرو شامل دو پورت usb4 و Thunderbolt3 است و از دیگر درگاه‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

مک بوک پرو برای افرادی مناسب است که یک لپ تاپ قدرتمند نیاز دارند. برای مثال طراحان گرافیک، برنامه نویسان یا طراحان سایت که نیاز دارند لپ تاپشان قدرت بالایی داشته باشد، می‌توانند از مک بوک پرو استفاده کنند. لازم به ذکر است که مک بوک پرو مدل‌های مختلفی دارد که افراد می‌توانند بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنند.

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟