خرید آیفون در اصفهان

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

چرا سیبکده؟

ضمانت اصل بودن کالا

کلیه کالا‌‌‌‌های موجود در فروشگاه ما از اصالت کامل برخوردار بوده و این را تضمین می‌نماییم که تمامی کالا‌‌‌‌های ما از مراکز رسمی و قانونی کالا تهیه می‌شود .

مشاوره رایگان

تیم فروش سیبکده با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش محصولات اپل آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی به شما  مشتریان می‌باشند.

بهترین قیمت

ما در سیبکده تضمین میکنیم تمامی محصولات عرضه شده با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.

ارسال به سراسر کشور

مهم نیست که در کدام شهر سکونت دارید مهم این است که تصمیم بگیرید بدون دردسر محصول دلخواه تان را از ما خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

خرید آیفون در اصفهان

آیفون یکی از موفق‌ترین محصولات کمپانی اپل به شمار می‌آید. خرید آیفون و تشخیص اصالت آن برای کاربران همیشه اهمیت بالایی داشته است. زیرا به دلیل کمبود فروشگاه‌های معتبر اپل در ایران خریداران گوشی‌های آیفون با مشکلات بزرگی در هنگام خرید آیفون مواجه می‌شود. از این رو در این مقاله از سایت سیبکده قصد داریم به موضوع خرید آیفون در اصفهان بپردازیم. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله با خیال راحت‌ آیفون خود را خریداری و از آن استفاده کنید. با ما همراه باشید.

ما در فروشگاه‌های سیبکده تمامی محصولات اپل را به فروش می‌رسانیم. کارشناسان ما با بررسی دقیق اصالت گوشی‌های آیفون آنها را تأیید می‌کنند. شما نیز می‌توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعب فروشگاه تخصصی اپل سیبکده، آیفون مدنظر خود را با خیالی آسوده خریداری کنید. ما همواره در تلاشیم تا بهترین محصول را با کیفیتی بالا در اختیار کاربران خود قرار دهیم و رضایت آنها را جلب کنیم. 

نکات مهم در خرید آیفون

نکات بسیاری وجود دارند که لازم است قبل از خرید آیفون به آنها توجه کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا از اصالت، نو بودن و … آیفون مطلع شوید. این نکات عبارت‌اند از:

امضای کمپانی اپل

تمامی محصولاتی که توسط کمپانی اپل عرضه می‌شوند دارای یک امضای خاصی هستند که اصالت کالا را تأیید می‌کند. این امضا جمله Designed by Apple in California Assembled in China است. که در پشت تمامی محصولات اپل درج می‌شود. از آنجا که برخی از لوازم جانبی آیفون کشورهایی مانند ویتنام تولید می‌شود، در بعضی از محصولات در آخر جمله به جای کلمه china کلمه vietnam استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است به املای جمله نیز باید دقت داشته باشید. زیرا برخی از افراد املای کلمات را تغییر می‌دهند و آیفون‌های تقلبی را وارد بازار می‌کنند. باید به این نکته نیز دقت داشت که بعضی از گوشی‌های تقلبی نیز از امضای اپل استفاده می‌کنند. 

فکتوری آنلاک

گوشی‌های آیفون توسط کمپانی لاک و آنلاک عرضه می‌شود. گوشی‌هایی که لاک باشند همراه با یک سیم کارت عرضه می‌شود. این به این معناست که گوشی اپل تنها با سیم کارتی که درون کارتون قرار دارد فعال می‌شود و نمی‌تواند اپراتورهای دیگر را پشتیبانی کند.

اما گوشی‌های آنلاک تمامی اپراتورهای سیم کارت را پشتیبانی می‌کنند. این مورد درباره اپراتورهای ایران نیز صدق می‌کند. از این رو لازم است در هنگام خرید نسخه آنلاک آیفون را تهیه کنید تا بتوانید از سیم کارت‌های ایران استفاده و گوشی را فعال کنید.

شناسه lccld

هر سیم کارت یک شناسه منحصر به فرد دارد که به آن lccld می‌گویند. شناسه lccld معمولاً از ۲۰ رقم تشکیل می‌شود. اگر در پشت جعبه گوشی آیفون یک شناسه lccld درج شده باشد، آن گوشی توسط کمپانی اپل به صورت لاک عرضه شده است. اما اپراتور مربوطه گوشی را آنلاک کرده و به کشورهای مختلف مانند ایران صادر کرده است. بنابراین وجود شناسه‌ی lccld در پشت جعبه گوشی‌های آیفون تفاوتی برای کاربران ایرانی ندارد.

پارت نامبر

پارت نامبر یکی دیگر از اطلاعاتی است که در پشت جعبه آیفون درج می‌شود. شناسه پارت نامبر نشان می‌دهد محصول برای ارائه در کدام کشور تولید و بسته بندی شده است. برای مثال گوشی‌هایی که برای فروش در آمریکا تولید می‌شوند، شناسه LL/A در پشت جعبه درج می‌شود. گوشی‌هایی که برای ارائه در کشور امارات آماده می‌شوند پارت نامبر AE دارند.

گوشی‌هایی که پارت نامبر متفاوت دارند و در مواردی همچون دفترچه راهنما، آداپتور شارژ، اندازه جعبه و … متفاوت هستند. 

اپل آی‌دی

اپل آی‌دی مانند یک حساب کاربری برای کاربران اپل عمل می‌کند. به صورتی که اگر بخواهید از محصولات مختلف آی دیوایس گوشی خود استفاده کنید، باید یک اپل آی‌دی ثبت کنید تا محصولات آی دیوایس برای شما فعال شود.

باز کردن چت
نیاز به کمک دارید؟